08.09.2023
Město Mikulov vyhlašuje výběrové řízení na pozici JEDNATEL SPOLEČNOSTI MIKULOVSKÁ ROZVOJOVÁ s.r.o.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Město Mikulov, se sídlem Mikulov, Náměstí 158/1, PSČ 692 01, IČ: 002 83 347, jako jediný společník společnosti Mikulovská rozvojová s.r.o., se sídlem Mikulov, Náměstí 158/1, PSČ 692 01, IČ: 27689310, vyhlašuje výběrové řízení na funkci jednatele společnosti Mikulovská rozvojová s.r.o. Rozsah výkonu funkce: Výkon funkce jednatele v plném rozsahu činností jednatele dle zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (zákon o korporacích), ve znění pozdějších předpisů. Místo výkonu funkce:                      Mikulov Předpokládané datum nástupu:    1. 1. 2024  Doba trvání výkonu funkce:           doba neurčitá Časový rozsah výkonu funkce:      cca 20 hodin týdně, z toho 1 den týdně v sídle společnosti Odměna za výkon funkce:              30 000 Kč/měsíc, možnost přiznání mimořádné odměny  v maximální výši 4 násobku měsíční odměny ročně, případně další bonusy dle smlouvy o výkonu funkce     Požadavky: vysokoškolské vzdělání humanitního nebo ekonomického směru, případně středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně pětiletou praxí v oboru, organizační a řídící schopnosti, schopnost komunikace s odbornou veřejností a s médii; organizační schopnosti a zkušenost s logistikou a koordinací týmů (produkce, technický tým, umělci atd.) velmi vítána; znalost problematiky řízení, ekonomiky a základních právních poměrů společnosti s ručním omezeným, spolehlivost, časová flexibilita, praxe ve vedoucí pozici v kulturní organizaci, výkon funkce jednatele v s.r.o. výhodou, občanská a morální bezúhonnost; uživatelská znalost práce s PC, řidičský průkaz sk. B, znalost cizího jazyka výhodou.  Náležitosti přihlášky k výběrovému řízení: jméno, příjmení a popř. titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče.  Výčet dokladů, které se připojí k písemné přihlášce: motivační dopis strukturovaný životopis vlastnoručně podepsaný, ve kterém se uvedou mimo jiné údaje o všech výkonech funkcí člena orgánu obchodní společnosti včetně uvedení její firmy, konkretizace orgánu společnosti a doby výkonu funkce, případně o všech dosavadních zaměstnáních včetně uvedení zaměstnavatele, druhu vykonávané práce a období, dále údaje o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, upozornění ve smyslu § 199 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (zákon o korporacích), ve znění pozdějších předpisů, na případné podnikání v předmětu činnosti nebo podnikání uvedené ve veřejném rejstříku u společnosti Mikulovská rozvojová s.r.o., členství ve statutárním orgánu jiné právnické osoby s obdobným předmětem činnosti nebo podnikání nebo obdobné postavení  nebo účast na podnikání jiné obchodní korporace jako společník s neomezeným ručením nebo jako ovládající osoba jiné osoby se stejným nebo obdobným předmětem činnosti nebo podnikání, vlastnoručně podepsané čestné prohlášení, které je součástí Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na úřední desce města zde:  https://www.mikulov.cz/obcan/uredni-deska na základě zprávy o činnosti a hospodaření společnosti Mikulovská rozvojová s.r.o. za rok 2022 vypracované tyto praktické úkoly: vyhodnocení vhodnosti struktury společnosti, vyhodnocení efektivity plnění příkazních smluv, vč. vyhodnocení navržených doporučení a okamžitých opatření k jednotlivým aktivitám, na základě porovnání celkových výnosů, nákladů a hospodářských výsledků mezi roky 2009 a 2022 návrh rozvoje společnosti pro období 2024 – 2026. Zpráva o činnosti a hospodaření společnosti Mikulovská rozvojová s.r.o. za rok 2022 bude uchazeči zaslána na jeho vyžádání (korlaar@mikulov.cz ). Pro urychlení vzájemné komunikace uveďte, prosím, číslo mobilního telefonu a e-mailovou adresu. Písemnou přihlášku se všemi náležitostmi a požadovanými doklady doručte nejpozději do 10. října 2023 do 15:00 hod. osobně na podatelnu nebo poštou na adresu Městského úřadu Mikulov, Náměstí 158/1, 692 01 Mikulov. Pro posouzení termínu podání přihlášky je rozhodující datum doručení. S případnými dotazy se mohou zájemci obracet na paní Mgr. Petru Korlaar, místostarostku, tel. 519 444 662, e-mail: korlaar@mikulov.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu, případně nevybrat žádného uchazeče.    V Mikulově dne 6. září 2023   Mgr. Jitka Sobotková v.r. starostka