Menu Zavřít
Ing. Ingrid Klanicová
Vedoucí odboru

Vedoucí odboru, sestavování, sledování plnění a vyhodnocení rozpočtu města, sepisování smluv o půjčkách, vyřizování úvěru, zprac. zprávy o výsledcích fin. kontrol, přiznání daně z příjmu a daně z převodu nemovitostí, inventarizace, samospráva ve školství, finanční kontrola, koordinace činnosti Městské knihovny, metodické řízení příspěvkových organizací.

Dveře
351
Naděžda Pešinová
Hlavní účetní

Vyúčt. účelových prostředků, fakturace, tvorba účet. směrnic.

Dveře
350
Jana Vašíčková
Účetní

Vyúčt. účelových prostředků, fakturace.

Dveře
349
Ing. Lenka Hladíková
Účetní

Fakturace, účtování příjmů, daň z převodu nemovitostí, veřejné sbírky.

Dveře
349
Alena Pilařová
Školství, místní poplatky

Správa pojistných smluv města Mikulov, školství - rozpočet a výkaznictví, kontrolní činnost
vyměřování, vybírání a upomínání místních poplatků (poplatek ze psů, ubytovací a rekreační poplatky), pokuty na místě nezaplacené.

Dveře
353
Alena Stejskalová
Místní poplatky

Vyměřování, vybírání a upomínání místních poplatků - VHP (výherní hrací přístroje), veřejné prostranství, správce tržnice na Náměstí, místní poplatky za "komunální odpad", zpracování OZV o "komunálním odpadu".

Dveře
352
Marek Šuba
Místní poplatky

Vyměřování, vybírání a upomínání místních poplatků, reklama, správce tržnice na Náměstí, pronájem stánků, veřejné prostranství, zpracování OZV o místních poplatcích, vymáhání pohledávek města.

Dveře
352
Mgr. Jana Dmitrievová, MBA
Dotace

Dtace z rozpočtu města, kontrolní činnost.

Dveře
137
Ing. Miloslav Novotný
Správce ICT

Správce ICT.

Dveře
426
Tomáš Plevák
Správce ICT

Správce ICT.

Dveře
426

Náplň činnosti odboru

agenda účetnictví, rozpočtu a správy místních poplatků

  • zpracování rozpočtu města, včetně organizačních složek a sledování jeho plnění
  • kontrola a vyhodnocení rozpočtu příspěvkových organizací města a jejich metodické vedení v oblasti rozpočtování v souvislosti se zpracováním závěrečného účtu města
  • účetnictví, vč.zpracování návrhů vnitřních předpisů o účetnictví
  • fakturace, úhrada faktur
  • vyúčtování cestovních příkazů
  • odvody ekologických poplatků
  • evidence pokutových bloků, jejich vyúčtování krajskému úřadu
  • předpisy pokut Městské policie, řešení pokud na místě nezaplacených, včetně upomínkování a vymáhání
  • zpracování podkladů z OK NOUZE, krytování a výplata sociálních dávek
  • zajišťování styku s bankami
  • vyřizování úvěrů pro město
  • zpracování statistických výkazů v rozsahu náplně činnosti odboru
  • veřejné sbírky
  • agenda místních poplatků, vč. jejich správy
  • výherní hrací přístroje
  • povolování loterií a tombol
  • zajišťování ročního auditu hospodaření města
  • daňové záležitosti města jako právního subjektu
  • vedení evidence a zajišťování vymáhání pohledávek města vzniklých z místních poplatků, správních poplatků a sankcí uložených ve správním řízení města vzniklých z místních poplatků, správních poplatků a sankcí uložených ve správním řízení
  • spolupracuje s příslušnými odbory při vyúčtování dotací poskytnutých městu

agendy školství, kultury a kontroly

státní správa ve školství
  • výkon státní správy na úseku školství pro správní obvod obce s rozšířenou působností
  • zpracovává návrh rozpisu rozpočtu přímých výdajů pro školy a školská zařízení ve správním obvodu
  • zpracovává a předkládá Krajskému úřadu JMK (dále jen krajský úřad) rozbor hospodaření s prostředky přímých výdajů ve správním obvodu
  • připravuje podklady pro zúčtování prostředků státního rozpočtu poskytovaných krajským úřadem a předává je krajskému úřadu
  • zajišťuje podklady pro sumarizaci účetní závěrky a účetních a finančních výkazů za školy ve správním obvodu a předává je krajskému úřadu
  • shromažďuje a zpracovává data z dokumentace a evidencí a statistické výkazy za školy ve správním obvodu a předává je krajskému úřadu, ministerstvu, popř. jím pověřené organizaci
samospráva ve školství
  • zpracovává návrhy příspěvků příspěvkovým organizacím, které jsou ve správě odboru
  • shromažďuje finanční podněty a spolupracuje při zpracovávání návrhu příslušné kapitoly rozpočtu města na kalendářní rok
  • zpracovává ekonomické statistiky a rozbory hospodaření příspěvkových organizací
  • eviduje a sleduje naplněnost mateřských škol a základních škol
  • zpracovává podklady pro vyhlášky o spádových obvodech základních škol a o zápisu dětí do základních a mateřských škol, spolupracuje při organizaci školního roku
  • stanovuje prázdninový provoz mateřských škol
  • propočítává neinvestiční výdaje na jednoho žáka v základní škole a předkládá návrh fakturace plateb za dojíždějící žáky s trvalým pobytem v jiných obcích, kteří plní povinnou školní docházku v základních školách zřizovaných městem Mikulov
  • prování zápis, změny a výmaz v rejstříku škol a školských zařízení
  • vede platovou a personální agendu ředitelů škol, školských zařízení zřizovaných městem, připravuje návrhy platů a odměn pro schválení v radě
  • připravuje návrh zásad pro poskytování příplatků za vedení, osobních, zvláštních příplatků a odměn pro ředitele škol, školských zařízení zřizovaných městem
  • zabezpečuje konkursní řízení na obsazení pracovního místa ředitele PO vykonávající činnost školy
  • zpracovává, kontroluje a vkládá údaje do informačního systému o platech
  • metodicky řídí příspěvkové organizace vykonávající činnost mateřské školy, základní školy

kontrolní činnost

  • veřejnosprávní kontroly příspěvkových organizací, žadatelů a příjemců podpory z rozpočtu města Mikulova
  • vnitřní kontrola
  • kontrola uplatňování a dodržování vnitřních předpisů města a zákonných norem všemi odbory úřadu a zaměstnanci
  • prověřování plnění úkolů z porad vedoucích, příkazů tajemníka
  • kontrola oprávněnosti, hospodárnosti, efektivnosti a účelnosti vynaložených prostředků (následná kontrola vybraných operací)
  • kontrola vynakládání finančních prostředků v souladu se schváleným rozpočtem, rozpočtovými změnami a rozpočtovými pravidly
  • kontrola řádného hospodaření s majetkem města – efektivní, účelné využívání, evidence, inventarizace
  • ostatní kontrola
  • tématické kontroly na základě požadavků orgánů města
  • kontroly na základě stížností a podnětů
  • kontroly organizací založených městem Mikulov (Tedos s.r.o., Mikulovská rozvojová s.r.o.)
  • kontroly přijatých nápravných opatření
  • zpracování pololetního plánu kontrolní činnosti a jeho realizace
  • eviduje a ukládá protokoly z provedených veřejnoprávních kontrol
  • zpracovává písemné zprávy (protokoly) z provedených kontrol, které postupuje k dalšímu projednání v orgánech města a podává návrhy na případné odstranění zjištěných nedostatků
  • hodnotí účinnost vnitřního kontrolního systémupředkládá, eviduje materiály RM vztahující se k společnostem zřízeným městem Mikulov
  • zpracovává roční zprávy o výsledcích finančních kontrol a předkládá je KÚ
  • připravuje návrhy na změnu či doplnění interních předpisů
  • vede evidenci osobních účtů zaměstnanců
  • zabezpečuje vkládání dat, kontrolu - Benchmarkingová iniciativa 2005
  • zaznamenává do centrálního registru podpor malého rozsahu (de minimis) schválené podpory ve lhůtě a rozsahu stanoveném obecně závazným právním předpisem

vzájemné vztahy mezi městem a organizacemi založenými městem

  • předkládá, eviduje materiály RM vztahující se k společnostem založeným městem Mikulov
  • metodicky řídí příspěvkové organizace zřizované městem Mikulov (základní a mateřské školy, Mikulovskou sportovní, G-centrum Mikulov p.o.)
  • koordinuje činnost Městské knihovny
  • zakládá účetní závěrky, výroční zprávy o hospodaření, zprávy a zápisy dozorčích rad

agenda informatiky

  • navrhuje směry krátkodobého i dlouhodobého vývoje komplexního informačního systému úřadu a tyto realizuje
  • řeší požadavky na hardware a software podle potřeb úřadu
  • zajišťuje správu a údržbu počítačové sítě
  • zajišťuje správu, údržbu a opravy výpočetní techniky
  • zajišťuje správu, údržbu a opravy telekomunikační sítě
  • zajišťuje správu, údržbu a opravy elektronických zabezpečovacích systémů
  • zajišťuje správu a údržbu komplexního informačního systému
  • zajišťuje bezpečnost a zálohování dat
  • poskytuje uživatelskou podporu a metodické vedení pracovníkům úřadu v oblasti výpočetní techniky
  • zajišťuje správu vnitřního informačního systému GINIS, vyhodnocování požadavků koncových uživatelů a jejich následná realizace ve spolupráci s dodavatelem
  • zajišťování funkčnosti internetových stránek města, jejich aktualizaci vč. jednání se správcem
  • plní funkce datového centra a vzdělávacího centra v rámci e-Governmentu
  • zajišťuje technické zabezpečení vydávání výpisů z evidence v rámci projektu CZECH POINT
  • zajišťuje aktualizaci údajů v Seznamu orgánů veřejné moci
  • zajišťuje roli „ohlašovatele působnosti v agendách“ a zajišťuje oznámení o vykonávání působnosti v agendě (AISRP Působnostní)
  • realizuje školení zaměstnanců oblasti IT

ostatní činnosti

  • zajišťuje agendu sportu a práce s mládeží
  • zajišťuje agendu dotací z rozpočtu města; zejména evidenci žádostí, příprava materiálů pro orgány města, příprava smluv o poskytování podpory z rozpočtu města, kontrola jejich plnění
  • zabezpečuje aktualizace pravidel pro poskytování podpory z rozpočtu města Mikulova
  • vydává, eviduje stravenky zaměstnancům