Menu Zavřít
videotrasa

Kolem sklepů a vinohradů Mikulovskem

Mikulovsko je protkáno sítí cyklotras, které vedou nenáročným terénem a jsou vhodné i pro seniory a rodiny s dětmi.

Trasa: Dolní Dunajovice – restaurace Praha → Dolní Dunajovice – sjet z hlavní ulice směr ulice Sklepní a vinné sklepy nad Dolními Dunajovicemi → Dunajovické kopce (značená cyklotrasa mezi Velkou Slunečnou a Liščím kopcem) → směr Novosedly – Stará hora → vinohrady na Dunajovických  kopcích a pod Starou horou s výhledy na Pálavu a Mikulov  → nad novosedelskou cihelnou → Sklepy v Novosedlech → přejezd přes silnici č. 414 → ulice se sklepy v Novosedlech → na konci sklepní ulice doprava → Novosedly – hřiště → najet na cyklotrasu K soutoku → lávka přes řeku Dyji → za lávkou doleva směr Jevišovka → soutok Dyje a Jevišovky → zpět k lávce přes Dyji a dále rovně lesem do Drnholce → Drnholec, silnice č. 414 (pod kostelem), zde odbočit vlevo → náměstí v Drnholci  → směr Litobratřice → sklepy v Drnholci – sklepní ulice → odbočit vlevo – rozhledna U Křížku → od rozhledny polní cestou mezi vinohrady,  mezi rodinnými domy směr Jevišovka na navazující polní cestu → Cíl: začátek lesíka pod Drnholcem na cyklotrase K soutoku.

Trasa Kolem sklepů a vinohradů Mikulovskem, která je součástí cyklookruhu  Mikulov–Drnholec–Mikulov (44 km) vede po různých komunikacích – asfalt, zbytky asfaltu, štěrk, polní cesty; je vhodná pro rodiny s dětmi a cykloturisty.  Je prioritně vedena mimo silnice pro motorová vozidla, výjimku tvoří pouze nutné přejezdy.

Délka trasy: 18,5 km

Videotrasa – podrobná mapa s popisem trasy: